IMWT mateWhy is everyone trusting DAVIDMOYES
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
IMWT mateWhy is everyone trusting DAVIDMOYES
Rode Duivel Kevin Mirallas (24) lonkt steeds nadrukkelijker naar de Premier League. Enkele dagen geleden stelde de aanvaller van Olympiakos dat zijn makelaar gepraat heeft met Arsenal. Nu is Mirallas nadrukkelijk in beeld bij Everton. De club van Marouane Fellaini praat volgens diverse Britse bronnen met Olympiakos. Everton-coach David Moyes zat gisteren zelfs in de tribunes van het Koning Boudewijnstadion.
‘Was hij hier vanavond aanwezig? Dat wist ik niet', zei Mirallas na de wedstrijd. ‘Ik zeg zeker niet nee tegen Everton maar ook nog niet ja. Er zijn nog clubs in mij geïnteresseerd. Diegene die al genoemd zijn (Arsenal en Everton, red.), maar ook nog andere. Het voordeel van een team als Everton is dat je er misschien meer speelkansen hebt. Samen spelen met Marouane zou ook leuk zijn. Maar voorlopig laat ik het over aan mijn zaakwaarnemer.'
Mirallas bevestigde dat de afkoopsom in zijn contract 8miljoen euro bedraagt.
Awesome.Rode Duivel Kevin Mirallas (24) lonkt steeds nadrukkelijker naar de Premier League. Enkele dagen geleden stelde de aanvaller van Olympiakos dat zijn makelaar gepraat heeft met Arsenal. Nu is Mirallas nadrukkelijk in beeld bij Everton. De club van Marouane Fellaini praat volgens diverse Britse bronnen met Olympiakos. Everton-coach David Moyes zat gisteren zelfs in de tribunes van het Koning Boudewijnstadion.
‘Was hij hier vanavond aanwezig? Dat wist ik niet', zei Mirallas na de wedstrijd. ‘Ik zeg zeker niet nee tegen Everton maar ook nog niet ja. Er zijn nog clubs in mij geïnteresseerd. Diegene die al genoemd zijn (Arsenal en Everton, red.), maar ook nog andere. Het voordeel van een team als Everton is dat je er misschien meer speelkansen hebt. Samen spelen met Marouane zou ook leuk zijn. Maar voorlopig laat ik het over aan mijn zaakwaarnemer.'
Rode Duivel Kevin Mirallas (24) lonkt steeds nadrukkelijker naar de Premier League. Enkele dagen geleden stelde de aanvaller van Olympiakos dat zijn makelaar gepraat heeft met Arsenal. Nu is Mirallas nadrukkelijk in beeld bij Everton. De club van Marouane Fellaini praat volgens diverse Britse bronnen met Olympiakos. Everton-coach David Moyes zat gisteren zelfs in de tribunes van het Koning Boudewijnstadion.
You're quickly moving into my top-ten favourite internet people.Boys once again chill it's done medical pending
Err..Why is everyone trusting DAVIDMOYES
That's why.IMWT mate
Boys once again chill it's done medical pending
If it turns out DAVIDMOYES is pulling my third leg I will be filthy
his interview then after the game on ssn. us and arsenal want him, he doesnt know who he will pick, felli is his mate, he needs to play week in week out, and could get that at us,but he will talk about it with his agent whats the best move, but for now go back to greece.